Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Tvååker

Kategori: Allmänt

o så var lovet äntligen här! förra veckan var slutspurten inför lovet men det resulterar ju även i att jag inte har så mycket skolarbete under lov, skönt! idag åkte vi ner till en hundvän i Tvååker där vi först släppte hundarna på några åkrar och sedan gick till Munkagård och kollade på djuren. Första gången Swatch var där så han tyckte det var lite konstigt, tills han upptäckte hur roligt det kunde varit om han hade fått springa fram till kaninerna och kängurna, han tyckte nog jag var tråkig när han bara snällt fick gå vid min sida ;) en rolig men kall dag som avslutades med en trevlig fika som vanligt, med det vanliga kaoset. :) swatch sover nu gott vid min sida.
får man själv bestämma ska det ligga en kudde i korgen också, "hallå eller?!" :)

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !!!
    Vad roligt att du fått en go start på lovet med vänner och hundar.
    Jag har varit lite krasslig så jag ringer dig
    kramar
    Mormor

    2013-02-13 | 11:04:58

Kommentera inlägget här: