Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Sol, underbara sol

Kategori: Allmänt

Äntligen är sommaren och solen här säger jag, jobbigt säger swatch. Jag älskar värmen, så gör även min kropp men för swatch är värmen riktigt jobbig. Det märks tydligt att han blir tröttare och flåsar massor. Men vara ute längre på morgon och kväll istället när det är svalare så funkar det bra. Nu ska jag i helgen till Ågrenska och vara vid havet hela helgen vilket känns helt underbart i detta väder. Nu är det heller inte långt kvar till betygen är satta och jagkommer ha massa tid till swatch, även det känns helt underbart :) så sommaren är verkligen välkommen från min sida och jag hoppas den är här för att stanna. 😎

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Min goa du !!!
    Har missat att läsa, håller med dig att snart är sommaren här. Nu vet jag ju att du hade sommar på Ågrenska med sol och tappad röst. Vovven var ju hos oss på lördagen och fick mys !Väntar du påbetygsvar eller ? Som alltid kan man bara göra sitt allra bästa och det räcker långt.
    Solen har gassat rejält här i Apelvik i dag må du tro så mycket kallt vatten hr gått åt.
    Kramar till er båda
    Mormor

    2013-05-21 | 18:44:53

Kommentera inlägget här: