Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

släktträff

Kategori: Allmänt

 Efter en veckas jobb som ledare  på ett läger bar det av till landet för släktträff. 32 personer, 2 hundar, ett partytält. Släkten vi träffade hade jag inte träffat på väldans länge och ännu längre sedan var det som de såg Swatch, flera år sedan. De har mest bara fått höra om honom. Nu fick de se honom på riktigt, när han hjälpte mig. Oj vad mycket beröm han fick över hur han var, hur han hjälpte mig, hur han fanns där...
 
Det senaste har det varit superväder men väldans varmt för swatch. så dagarna har han mest legat och flämtat och så på mornarna och kvällarna får man passa på och riktigt härliga kvällar har det varit med klarblå himmel och alldeles stilla ute.
 
 när det svalnat av fick Swatch hänga med och fika mitt i kungsbacka
 
 härliga kvällsträningar, här en platsliggning
 
På landet och släktträff :
rulla sig är det bästa swatch vet
 springer av sig lite
 
 trött att vara med på fest
 

Elsa lärde sig att man kunde klättra upp för att hälsa på mig

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Underbara du !!
    Som vanligt blir jag glatt överraskad av din fina blogg. Du är en fena på att skriva och berätta samt att lägga med fina bilder som beskriver vad som sker.
    Kramar
    Mormor

    2013-07-29 | 08:33:00

Kommentera inlägget här: