Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

2013 blir 2014

Kategori: Allmänt

1
1
testar att blogga med ögonstyrningen men får se om tålamodet räcker och ork till koncentration finns.
 
Imorgon är det sista dagen på detta året, äntligen. Detta året har varit ett konstigt och händelserikt år. 
 
i mars bar det av mot stöten för skidåkning i de fantastiska backarna med skolan. Kanske blev det sista gången jag åkte men då har jag ialla fall ett riktigt bra minne. När jag kom hem blev ett av de jobbigaste dygnet jag varit med om, när Swatch kräktes blod som blev många timmars ovisshet innan svaret Magkatarr kom.
 
i mars åkte jag även till muskelkonferens i Stockholm. En både extremt rolig och lärorik helg som jag gärna skulle göra om. 
 
Så kom hösten , islutet av oktober var jag på teneriffa med skolan, en helt fantastisk underbar vecka och en av den bästa resorna jag gjort!

Sedan 1 november har allt mest varit ett vakum och en stor ovisshet. Mitt liv har stått på paus och mycket talar för att det kommer göra det ett tag till. Något som visat sig av denna tid är hur fina vänner jag har som ställer upp. Några underbara skogspromenader har en vän hjälpt så jag kunnat vara med swatch och hans vänner ute. Att se deras lycka får allt att stanna en stund vilket har varit ovärderligt. 

Kortfattat om året 2013. Närmre 2 timmar att blogga med ögonstyrning säger mest att jag inte kommer blogga förrän orken är bättre. Imorgon ska nya året 2014 firas in och det ska firas att 2013 äntligen är slut. 

Ett gott slut och gott nytt önskar swatch och jag. 






Kommentarer

  • Lars Quist säger:

    Du är fanrastisk. Vi beundrar Dig mycket.
    Ingen är som Du.
    Vi önskar Dig ett ljusareär 2014

    MVH Farmor o Farfar

    2013-12-30 | 22:11:33
  • Anonym säger:

    Du är helt otroligt fantastisk, vi beundrar dig, du vet att vi finns om du vill något om vi kan vara till någon hjälp, älskar dig .Du är speciell ! Du är du !
    Ha ett riktigt gott nytt år med dina vänner, kramar mormor o morfar.

    2013-12-31 | 08:29:37
  • Anonym säger:

    Du är helt otroligt fantastisk, vi beundrar dig, du vet att vi finns om du vill något om vi kan vara till någon hjälp, älskar dig .Du är speciell ! Du är du !
    Ha ett riktigt gott nytt år med dina vänner, kramar mormor o morfar.

    2013-12-31 | 08:31:45

Kommentera inlägget här: