Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

söndag igen

Kategori: Allmänt

så har swatch och jag varit ifrån varandra i två dagar, välbehövligt från båda hållen. Jag fick två dagar att bara få vara , inte behöva vara ute, inte ha lika många måsten. Sen ja, jag älskar att hålla på med hund, med Swatch, det är något jag aldrig hade klarat mig utan men ibland behöver vi en paus från varandra, ibland är det skönt att kolla ut, se det tråkiga, dåliga Sverigevädret och slippa gå ut. Inte få dåligt samvete för man stannar inne. Tror Swatch tycker det är lite skönt också, han får vara "vanlig" hund, inte hålla koll hela tiden. När  vi ses igen är båda glada att ses, det är nyttigt att sakna ibland, längta. Sen jag kom hem i eftermiddags har han varit tätt nära mig, gosat har vi gjort och bara varit tillsammans, två dagar kan göra skillnad!!  
 
Nu är mitt lov slut, dröjer ett tag till nästa. Men detta är de sista veckorna som är sega, efter nästa lov kommer det gå fort, till lovet efter som är långt. Känns liksom lite lättare att se framåt då, även att snön, kylan och alla kläder kommer försvinna, ska bli så skönt! Snart är våren här, förhoppningsvis!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !
    Va gott att du haft det bra, men nu är det vardag igen. Som väl är är jag på benen och pigg o alert. Det är ju inget att stå efter att ligga mellan lakan fler dagar men det är slut nu. Hoppas du får några goa dagar nu innan nästa projekt går i gång. Du har allt en hel del för dig du. Det låter jätteroligt det är dig väl unnnat.
    Ha det gott nu min goa så ses och hörs vi
    Kramar
    Mormor

    2013-02-20 | 10:03:41

Kommentera inlägget här: