Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

ändrade planer

Kategori: Allmänt

sitter just nu och irriterar mig på hur hjälpmedelstekniker inte tror att jag har annat att göra än att vänta på dem! för 45 minuter sedan skulle de varit här och årskollat liften, än har de inte ringt att de ens är på väg, suck! vanligtvis har jag skola på fredagsförmiddagar men det är bytt till eftermiddagen idag så min plan var ju att hinna vara ute med swatch och träna nu på förmiddagen, finns ju så många fördelar med att vara ute och träna som mest denna tiden.. men istället ligger swatch och sover och jag sitter och väntar, och väntar. heller kan jag ju inte gå ut nu, för de kaan ju komma närsom helst, man vet aldrig. häromdagen när de egentligen ville komma ringde de 10 minuter innan jag skulle åka och sa att de snart var här, ehm, som sagt jag har faktiskt ett liv utan att enbart sitta och vänta! är liiite smått irriterad!
 
i alla fall var swatch och klippte sig igår, så nu är han inte enbart päls. På kvällen hade vi en sådan riktig mysstund när han kommer och ställer sig perfekt i knät, så jag kan luta mitt huvud mot hans, lukta in de egentligen rätt illaluktande hunddoften, blöt hund och samtidigt burra ner mina händer i hans härliga päls och bara stå och mysa! <3 så härligt när han spontant bara kommer upp sådär!! 

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !!
    Va jäkligt att sitta o vänta o vänta, jag vet hur irritationen kan krypa under skinnet, fy tusan.
    Vad mysigt med en nyklippt vovve ! förstår att ni vill mysa o gosa. Skall bli kul att se hur han ser ut nu då.
    Ha det så bra mitt lila hjärta och många kramar
    Mormor

    2013-02-22 | 13:58:44
  • Crippe säger:

    Det finns många "hon/han gör ändå ingenting" människor nu för tiden! :p

    Ni låter alltid så söta ni två! <3

    2013-02-27 | 14:32:56

Kommentera inlägget här: