Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

idag är det alla hjärtans dag, inget jag firar egentligen men det är iaf den 14 feb. det var upp tidigt för att åka till sjukgymnasten med swatch, kanske hittades förklaringen till varför han varit som han varit de senaste dagarna, hoppas det, hon trodde det. nu är han iaf helt slut, det tar på krafterna att vara där.
 
lovdagarna blev inte riktigt som jag hade tänkt, imorn är sista lovdagen men snart fårjag komma bort ialla fall, har några spännande resor planerade, tror även jag och swatch behöver lite tid utan varandra, brukar göra det lättare mellan oss, båda får mer tålamod. jag har varit frusterad, han med, ingen bra kombo, ingen har tålamod och allt blir bara pannkaka.

Kommentarer

  • Camilla Krook säger:

    Hoppas det löser sig med Swatch! Sådär kan det vara med kärlek, ibland behöver man lite tid för sig själv:)

    2013-02-14 | 17:15:00
  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !!
    Vad jag blev besviken att inte få äta lunch med dig på Alla Hjärtans Dag, det hade ju varit så mysigt. Men min kropp har ju legat mellan undelakan och överlakan någraa dagar. Vill ju för allt i världen inte smitta ner dig med något. Du har ju mpnga roliga saker framför dig.
    Hoppas gossen kryar på sig också, det är jobbigt att ha ont som du vet.
    Hoppas din helg på Åggrenska blir rolig och trivsam med vännerna.
    Kramar
    Mormor

    2013-02-16 | 10:57:46

Kommentera inlägget här: