Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

idag..

Kategori: servicehund

idag åkte vi till Ikea. Jag var inte på något bra humör och hade egentligen nog mest lust att kolla film hela dagen men med swatch som var på sitt bästa humör så det blev roligt och bra ändå! vi gick runt och kollade, eller var det de andra som mest kollade på oss? har ju som sagt tröttnat på de ständiga blickarna... kan man aldrig bara få gå utan tusen blickar ooch kommentarer?! aja, swatch skötte sig toppen i alla fall!
då vi hade mycket tid över gick vi även till huvuröds som ligger nära och ett smaskigt ben blev inhandlat.

En rolig sak som  hände var att jag träffade på en från grundskolan som aldrig sätt swatch (och haft en massa fördomar mot mig) som fick se swatch uppföra sig utmärkt och höra hur mycket bättre gymnasiet är. Fördomar är något som jag hatar! de ska brytas och man ska inte ha fördomar mot saker man inte vet något om!!!
 
Ikväll har vi firat bästa morfar så nu är vi helt slut så det blir en tidig kväll för att ladda om inför morgondagen.
utanför Ikea får man också jobba lite, min älskade swatch

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Vilket fint reportage från IKEA !! Du är duktig du. Va fin du var i går kväll, men det är du ju alltid !Fotot på dig och vovven är kanonfint.
    Hoppas du får en härlig söndag
    Kramar
    Mormor

    2012-10-21 | 09:34:48
  • Lars Quist säger:

    Du är fantastisk

    2012-10-25 | 12:00:14

Kommentera inlägget här: