Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

tid för reflektion?

Kategori: Allmänt

idag har varit en sån riktig slappdag. jag och swatch satt hela förmiddagen och kollade på tv, eller ja, jag kollade och han låg och sov brevid. vi tog sedan en promenad ner till mormor och morfar vilket var väldigt mysigt!
när man har en sån slappdag får man tid att tänka, tänka att för ungefär ett år sedan var nog en av den roligaste men också jobbigaste tiden för mig och swatch, den tiden fick oss att växa oerhört mycket! det hände  väldigt mycket förra våren för mig och swatch... samtidigt som jag själv hade avslutet i grundskolan som jag hade längtat efter i 4 år... När jag tänker tillbaka inser man hur oerhört fort tiden går och att man faktiskt ibland behöver stanna upp och tänka och ta in allt, inte bara låta tiden rusaförbi. man ska faktiskt ta vara på ddagarna! även om det låter klyschigt så är det sant. Jag är så glad att under det senaste året hur mycket vi har växt tillsammans jag och swatch och att jag vågar mer med honom än förr, jag vågar stå på mig inför andra och sjunker inte igenom jorden när folk har frågor om honom.
Nä nu ska jag ta fredagkväll och mysa med swatch och kolla tv. blodpudding håller på attt torkas inför morgondagen som kommer att bli en toppen dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: