Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

sool, sool, sool

Kategori: vardag

ett tag sen jag skrev nu men har liksom inte suttit vid datorn... Sommaren har ialla fall kommit nu, hur härligt som helst!!!
I fredags träffade vi en massa andra på en träning. de skulle göra något som inte jag hade lust med så istället byggdes det upp en rallybana till oss som inte ville vara med. lite lättare var det med riktiga skyltar o så.. I alla fall så var det inte många som kun rally så då blev dem skickade till mig :O jahopp det var bara att försöka förklara hur de funkar och såklart hade den banan med de svåraste skyltarna också. jaja bra gick det väl ändå tror jag, hoppas de fattade något vad jag försökte förklara ialla fall;) sen blev det trevlig fika som vanligt och en avslutande promenad som vanligt.
idag slutade jag tidigare, eller ja jag hade inga lektioner alls men fick snällt åka till skolan en stund ändå ialla fall.. så när jag kom hem gick vi och köpte glass och satte oss i gräset i skuggan, myysigt! släppte honom sedan så fick han gå av sig lite, för varmt för bus så han lunkade mest runt men verkade trivas eftersom han inte ville med hem först.
Nu är det idag tre veckor kvar sen har jag sommarlov, shit vad det går fort men det ska bli så skönt med ett långt lov!
 
swatch ligger i gräset och väntar på att jag ska ha ätit klart min glass ;) väntar kanske på att jag ska tappa också

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hallå där i sommarvärmen !!

    Du tappade väl lite glass ? eller hur ?

    Föstår att tiden går fort för dig med så mycket att göra, det är ju kul

    Kramar till er båda !!!

    Mormor


Kommentera inlägget här: