Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

vårväder

Kategori: vardag

idag har varit en riktigt seg dag, det är den längsta dagen i skolan och alla raster ggår i princip åt till att gå till klassrummen eftersom vi byter hela tiden... swatch gjorde iaf min dag då jag skulle hämta en sak hos en kompis tog vi en promenad samtidigt. helt plötsligt hade jag en taggad swatch som gick så fint brevid mig OCH kollade på mig typ hela tiden! annars när vi tar promenader här hemma brukar han bara lufsa på sidan men nu gick han så glatt och fint så. släppte sedan honom i den andra trädgården där han bara är med mig i princip där han först rusade av sig, såå gulligt sen mest lufsade runt o så passade vi på att träna lite också. det roliga var att det han har svårast för var han duktigst på idag, min knäppa men helt underbara swatch

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    hej min lilla goa !!

    Vad kul att läsa om hur duktig gossen är, mindre kul ärju förstås väntandet och traskandet mellan klassrum. Det gäller tålamod förstår jag, det gäller väl att bita ihop.

    Ha det riktigt gott hjärtat

    kramar

    Mormor


Kommentera inlägget här: