Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

vad ska man säga?

Kategori: vardag

har egentligen ingenting att skriva om idag och jag borde verkligen skriva på min sociologiuppgift som är skiiiiitsvår!!! har redan suttit med den i nästan 4 timmar idag så börjar blir lite trött på att försöka förstå allas teorier om allt ;) intressant är det men mest väldigt komplicerat och ett djupt arbete. fick iaf tillbaka ett arbete från innan jul som jag trodde gått rätt dåligt men jag fick B i alla ämnen vi skrev i vilket är Tuffa krav så det gjorde min dag ;) swatch har jag tyvärr inte hunnit något speciellt med idag, han får tyvärrk omma lite på kanten iaf till torsdag då denna uppgift ska vara inne, jag hinner och orkar inte dra igång någon speciell träning, det blir promenader, hjälpa till och kanske lite spel så jag kan plugga samtidigt tror jag, vi får se.
Detta blev inte mycket skrivet om swatch, det är ju hans blogg samtidigt som det är så vardagen här ser ut nu de sista viktiga veckorna iskolan innan betygen blir satta. skriver nog inte innan helgen, lär inteh ända något mer speciellt än vad det gjort idag.;)

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min lilla hjärtegoa !!

    Va då ? inget hänt. Ett bra provsvar i retur är väl något bra som hänt eller hur. Du är duktig mitt hjärta, tro inget annat. Sen kan man bara göra det man kaan inget annat så det så !

    Kramar

    mormor


Kommentera inlägget här: