Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

om jag fick en krona varje gång...

Kategori: servicehund

ja om jag fick en krona varje gång någon stirrade på mig och swatch när vi går på stan skulle jag vara rik nu. att folk kan med ibland? okej att det är kul att höra att folk äntligen börja veta vad servicehund är för något men att verkligen gå att stirra, de e inte riktigt okej.
idag var vi iaf på kungsmässan. jag skulle ta en fika med en kompis så swatch fick följa med och jobba. han skötte sig riktigt bra ändå och jag är nöjd med honom. höll dock på att skita på mig när en vakt kom fram skitnära bara sådär helt plötsligt men han ville bara snällt undra om allt var bra med oss :) förra gången vi var där kom han också fram och frågade då vad swatch hjälpte mig med och så, så han kände väl igen oss men shit vad rädd man blev ;)
swatch blev rätt trött efter sådär lagom 3 timmar på kungsmässan så nu sover han gott och jag får ha en skön lördagskväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: