Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

det blåser storm

Kategori: Allmänt

jaa shit vad det blåser ute!! sen sist har det inte hänt mkt, jag har så sjukt mycket i skolan just nu så all tid går till det, annars händer likssom inget speciellt.
idag gick vi en promenad tillsammans med min moster där swatch ska vara när jag åker bort om några veckor. hon fick ha honom o få tips inför när hon e själv. det är faktiskt väldigt intressant att gå vid sidan av och se hur han beter sig osv, ser jut inte det på de sättet när jag har honom själv. dock kliar det i fingrarna ibland när man har lust att säga till vad han ska göra men det är nyttigt det med ;) e verkligen evigt tacksam över att jag har swatch<3

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min lillagoa vovvematte !!!!

    Samtidigt "min lilla goa "!!

    Kul promenad med moster och vovve förstår jag, men kanske nyttigt för både dig och gossen. I bland kan du ju behöva hjälp med passning och då är det väl bra att du kan styra över det.You are the boss !!

    Har vädrat dina sängkläder i solen i dag , allt klart inför Påsken. Nu är det bar några andra som fattas.

    Kram kramar

    Mormor


Kommentera inlägget här: