Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

helgen som gått

Kategori: Allmänt

har inte hänt så mycket egentligen. I fredags var min syster, jag och swatch och firade min mormor som fyllde år. mysigt värre! <3
igår var jag hemma hos en kompis så han fick följa med, lite bortskämd blev han men lycklig var han. dock tyckte han inte om hemresan eftersom som vanligt ska färdtjänsten krongla... jaja en bra kväll annars var det. nu är det 3(!) dagar kvar till sommarlovet

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej mitt gullehjärta !!

    Kul att helgen varit bra och att sommarlovet kryper upp bakom hörnet !

    Va det var kul att ni ville äta lunch med mig och morfar, mysigt !!

    Ha det gott och ge gossen en stor kram. Känn en kram i luften från mig.

    Mormor


Kommentera inlägget här: