Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

liseberg med mera

Kategori: Allmänt

ett tag sen jag skrev.. vad har hänt sen sist då? jo promender med härliga hundvänner, alltid lika roligt när jag kan vara med! Lotta på liseberg två gånger. igår var faktiskt till och med det nästan bra ;) trevligt att kunna gå dit med swatch och har ett trevligt sällskap också! dock var det massa konstiga frågor/kommentarer igår av allt folk men men.. annars har vi varit en helg på landet. en skön helg och tur med vädret hade vi också. swatch fick bada för det var så varmt och han verkade faktiskt verkligen gilla det eftersom han ville gå ner till vattnet igen och han skuttade så glatt i vattnet. sommaren har än en gång kommit så nu hoppas jag på att den håller i. denna vecka är jag hemma också sen kommer jag vara borta två veckor och swatch får vara hemma hos mina föräldrar. det blir inte så mycket datortid då det händer massa andra spännande saker så får se om det blir något mer inlägg innan jag åker, ska försöka lägga in lite bilder ifrån i helgen men får se annars gör jag det när jag kommer hem igen!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej going !!

    Va bra att veckan varit bra för dig. Men veckan är ju inte slut ännu, du skall ju komma till mig igen för en förhoppningsvis mysig helg igen med din kompis Emma, Skall bli riktigt trevligt !!

    kramar

    Mormor


Kommentera inlägget här: