Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

borta bra men hemma bäst

Kategori: Allmänt

nu har både jag och swatch kommit hem igen. jag har varit en vecka på Menorca och Swatch har varit en vecka hos farmor och farfar.
Menorca var en skön liten ö. Det var en vecka med sol, bad och värme. det var skönt att komma bort en vecka från alla måsten och problem  och bara umgås med familjen. 
För swatch var det nog skönt att komma bort en vecka, få en veckas semester helt enkelt. det märktes när han kom hem för viljan att hjälpa till osv var mycket större. jag hade kanske lite mer tålamod osv också. ;)
Däremot saknade jag honom något jagvet inte vad när vi var borta. jag märkte hur tomt det var utan honom.
ikväll ska vi till lotta på liseberg igen och på att det blir bra väder, iaf uppehåll. nu är man ju bortskämd med det fina och varma vädret ;)

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hallo goding från Menorca !!

    Gött att vovven är vid gott mod och gosar med dig.

    MEN snart ses vi igen mitt hjärta !! Tag med ett riktigt fint väder så blir jag glad om inte blir jag glad ändå.

    Puss o kram

    Mormor


Kommentera inlägget här: