Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

JULLOOOOOOOOOOV!!!

Kategori: Allmänt

 
Äntligen är lovet här, som jag har längtat! Det har varit en lång och faktiskt rätt jobbig höst där saker och ting inte riktigt har gått som jag velat men idag kom bekräftelsen att något har gjort nytta. firade med en riktig långtur till stan för att köpa lunch med swatch, han är rätt trött nu..
i veckan har den mesta snön försvunnit ju så passade på i lördags att leka i den sista snön, swatch var överlycklig, dock bekymrad över att jag stod så långt bort, ;)

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Försår att du längtar efter lovet, så flitig som du varit vad stolt och glad jag blev över att du fått bekräftelse på att du är duktig, jag är stolt över dig. Men nu skall du bara vara och njuta av ledigheten och Swartch och att det snart är julafton, kanske kommer tomten , vad tror du, jag tror det.
    Kramar
    Mormor

    2012-12-20 | 20:05:26
  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Försår att du längtar efter lovet, så flitig som du varit vad stolt och glad jag blev över att du fått bekräftelse på att du är duktig, jag är stolt över dig. Men nu skall du bara vara och njuta av ledigheten och Swartch och att det snart är julafton, kanske kommer tomten , vad tror du, jag tror det.
    Kramar
    Mormor

    2012-12-20 | 20:05:27

Kommentera inlägget här: