Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

bästa swatch

Kategori: Allmänt

i veckan kom ju den uuunderbara snön... swatch är överlycklig över den, jag är inte lika glad... detta har gjort att jag inte lyckas ta mig ut varje dag, ogillar starkt när vädret bestämmer vad jag kan och inte kan göra!
inget att göra åt, vi bor i Sverige och det är likadant varje vinter, ändå är man aldrig beredd på det konstigt nog.
i alla fall, igår fick swatch jobba, längesen var det men han var så duktigt, riktigt glad och stolt över honom igår. hans förutsättningar var inte de bästa men han uppförde sig hur bra som helst ändå. svåra störningar hade han men som han klarade toppen, han hade en superfin kommunikation mot mig och var världens bästa stöttepelare för mig! är tacksam över swatch och att han kunde vara med igår.
 
idag har vi varit ute i kylan och snön och lekt, vi hittade ett gammalnytt ställe som han fick leka av sig, oj vad nöjd han var sen. dock har han problem med att snö fastnar i tassarna som man får pilla bort hela tiden, inte roligt.
 
swatch ska nu ha en myskväll hemma och jag ska träffa en fin vän, ha en bra lördag!
 
 

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Förstår att du inte gillar snön, men trodde inte att Swartch var så glad i snö.
    Roligt att dagen blev så fin, hoppas att kvällen också blev bra för dig och din kompis.
    God vänskap skall man vara rädd om och förvalta väl.
    Det är ju ANNA dagen idag hoppas paketet blir till någon liten glädje för dig.
    Kramar
    Mormor

    2012-12-09 | 17:58:23

Kommentera inlägget här: