Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

skogen

Kategori: Maj 2009

Idag var jag och swatch och min familj i skogen och fikade och spårade, under fikan låg swatch fint brevid mig och uppförde sig precis som han ska göra :) han fick springa runt lite i skogen i alla diken och lera och det var uppskattat (kanske inte av mamma:P) sen skulle vi då gå ett spår som han får jobba med nosen men mitt i spåret så går linan av!! så swatch spårade helt lös!! han e riktigt snabb i spår och kutar vilket kanske inte e så bra i en okänd skog liksom så lite panikartat blev det tiillslut kom han så fick vi gå klart spåret i koppel istället. blev inte riktigt som tänkt men han blev nöjd och trött iaf.


swatch ligger och väntar när vi fikar

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa Du !

    Vilken fin dag ni haft, trots lilla missen med linan.

    kan du inte lära honom spåra kantareller ? ??

    Skulle väl vara toppen !! för mig i alla fall.

    kramar till er båda

    Mormor


Kommentera inlägget här: