Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

permo+lera=inte bra!

Kategori: Maj 2009

idag skulle vi träna med linda och shiva men det blev inte riktigt som tänkt då typ det första jag gör e att fastna i lera så jag satt helt BOMFAST verkligen kom ingen stans och för varje försök gled jag längre och längre ner i leran och ännu mera fast, inte heller det lättaste då att han hunden fast i permon kan jag säga, fick träna lite utifrån och så fick pappa åka från jobbet för att typ lyfta loss permon, så permon och hunden var svart av lera, ouuups!

det är det mest frusterande nu att nu kommer vintern och jag kan snart inte längre träna med min hund, gräsmattorna märkte jag ju idag att det inte gick så bra att köra på därför måste jag också lägga ner att träna rally på typ ett halvår :/ vill ju kunna träna lika mycket ändå, de kan ju andra med hund men men om typ ett halvår kan vi börja igen, får väl se det positivt eller ngt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: