Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

..

Kategori: Maj 2009

Det sista har det inte hänt så mycket.. har haft rätt mycket i skolan men nu har jag loooov så e hemma en vecka och swatch ska få en del träning och vi ska bara umgås:) vi har fått en bra kontakt det sista och han är vid mig nästan hela tiden och om han inte är nära kommer han direkt han hör något annorlunda från mig och  "frågar" mig om jag behöver hjälp! det gillas!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hallå där !!

    Gott för dig med lov nu, mormors gosse är nog gladast förstår jag, så bara umgås och mys, sedan bär det ju av till Ågrenska under veckoslutet, hoppasa du får det mysigt där.

    Kramar

    Mormor


Kommentera inlägget här: