Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Freeport

Kategori: Maj 2009

I fredags var Swatch och jag på freeport för träning med linda och shiva från kungsbacka som också e under utbildning. Jag gick utan assistent största delen av tiden och det kändes hur bra som helst. Han förstod att han bara skulle följa med mig när vi gick in och ut i affärer, som alla som jobbade i affärerna var jättetrevliga mot oss och tyckte bara att det var bra att vi kunde ha med hundarna.
Sen gjorde vi  debut på McDonald´s ;-) Swatch blev rätt sugen på min mat men låg faktiskt ändå ned vid min sida. Det tråkiga var att när vi hade ätit och pratat klart så hade det börjat snöa massor ute men vi gick in i affärer istället.

Nu i helgen har jag varir borta så han har fått en liten kort paus men nu om en stund ska vi träffa linda och shiva igen för träning:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: