Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

? :)

Kategori: Maj 2009

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, egentligen finns det inte ens någon lust till  att blogga men ändå :P
har haft en riktigt seg och lång dag, först seg dag i skolan sen låångt utvecklingssamtal som var sista för grundskolan, såååå skönt! det handlar ju inte om swatch men ändå
Nu för en stund sen gick vi ut och tränade vilket jag inte heller riktigt hade någon lust för men kände att han var grymt uttråkad så drog mig ut. hade ingen aning vad vi skulle träna så släppte han så att han skulle få springa av sig, han var riktigt på hugget  så passade på att göra lite inkallningar och stanna övnningar. sen gjorde vi apportering vilket han hatade förut men nu har det lossnat så det gick toppen och även några larmningar som han också har hatat innan gick bra. sen gick han brevid mig lös hem! :D han var superduktig! precis vad jag behövde idag!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: