Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

nytt år

Kategori: Maj 2009

Okej, jag är verkligen inte bra på det här med att blogga... Att komma ihåg det och så ska man också ha något att skriva om:P
sen sist har inte hänt så mycket egentligen. jag har fått jullov så nu har jag mer tid att ägna åt hunden samtidigt som vädret har gjort att jag kommer ingenstans pga snön och det är för kallt för att vara ute länge, så det har mest tränats inne, då är det mest träning på det som jag behöver hans hjälp inne som att öppna/stänga dörrar, tända/släcka lampor, ta upp saker som jag tappar mm...
det har ju också varit jul och då glömde jag skriva god jul här, men hoppas att det har varit en bra jul.
Idag eller egentligen igår var det nyårsafton. Jag kan inte förstå att det redan är 2011! under 2010 har det hänt mycket med mig och swatch, vi har gjort mycket och jag har lärt mig bättre hur jag ska göra för att få honom att lyda mig och han har då lärt sig att lyda mig bättre och vi har fått ett bättre samspel.

så nu önskar jag och swatch er ett lite försent GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: