Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

kort uppdatering

Kategori: Maj 2009


har ju varit rätt dålig på att ta bilder men har ialla fall en nu;) inte den roligaste men hade kameran framme när jag hade tjejkväll här hemma så då kom han med på ngra kort också så ett av dem läggs upp här, det är ungefär hur kul att tycker det är när jag har mina kompisar här efter några timmar;) inte hans roligaste i livet;)

Nu var det ett tag sen igen men här har det inte hänt så mycket egentligen, vi tränar på så mycket jag hinner med skola och allt också, just nu är det mycket stadga och lite lydnad och så som han behöver och en bättre passivitet! i april ska det bli jättekul, för då ska jag och swatch börja en rallylydnadkurs:) det ska bli jättespännade och kul att göra något annat än bara det vi håller på med varje dag;)

ska försöka bli bättre på att uppdatera;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: