Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

suck

Kategori: Maj 2009

suck säger jag bara...!
blir så trött på mig själv för att jagi nte har tagit tag i hans träning mer efter examen, att jag slappat till mig. efter examen försvann lusten och orken till att träna så jag fortsatte inte, han fick ibland följa med men jag tränade inte utan han bara följde med som han också ska kunna.. idag var vi på ikea för han verkade så uttråkad så vi åkte dit och gick ett varv bland allt jäkla folk men han stressade, ville hälsa på folk, kunde inte gå i koppel och ville äta allt som låg på marken. såhär kan han ju inte uppföra sig! de assar jag har i gymnaiset vet om att jag har en servicehund och vill ju som jag att jag ska kolla om han får följa med men då måste han vekrligen skärpa sig för såhär kan han ju inte uppföra sig på skolan! så måste vekrligen ta tag i tränignen igen..
suck säger jag bara!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hejsan !

    Suck, suck, vilket elände att inte ha lust att träna.

    Men lusten dyker upp rätt var det är, ge inte upp !!!!

    Du fixar det, det är jag säker på.

    Kul med ditt besök i lördags, så det så.

    Kram

    Mormor


Kommentera inlägget här: