Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

sol, underbara sol

Kategori: Allmänt

Äntligen är det sol och någolunda varmt ute! Har nu två dagar i rad kunnat gå utan vantar, så skönt och så underlättande! Promenaden efter skolan var helt underbar. Eftersom jag slutar tidigt på fredagar passade vi på och tog en extra lång promenad och satt oss ute på McDonald´s så kunde jag äta lunch, sola och swatch fick träna passivitet, toppenbra liksom. 
Att det börjar bli vår känns så himla härligt och så underlättande! Utan vantar kan jag ge swatch godis mycket lättare och det blir ju rätt mycket lättare att träna då kan man ju säga. Även sådana saker som vanliga hundmöten, blir så mycket lättare när jag känner mig trygg att om det skulle behövas backas upp med godis kan jag det, själv. Jag blir säkrare och då uppför han sig bättre. Helt underbart! Våren, du är välkommen!!
 

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Min goa du !!
    Du är som våren själv, underbart med besök av dig och vovven, hoppas din vecka blir härlig i Stöten med mycke sol och kul aktiviteter, kram mitt lilla hjärta
    Mormor

    2013-03-03 | 08:29:24

Kommentera inlägget här: