Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Sista veckan nu då

Kategori: Allmänt

Längesen det blev ett inlägg här men tid och ork till att skriva har inte funnits helt enkelt. Lovet har flutit på och många härliga promenader, träningar och stunder med swatch blir det. Bland annat har vi varit mycket på Liseberg, mysiga kvällar i stan med fina vänner och vi har klarat årsprovet. Tråkigt att det bara är 6 dagar kvar till skolan drar igång och vardagen drar igång. Både swatch och jag gillar detta med lov så mycket mer.

Ikväll har jag en ensamkväll så swatch sover vid min sida och jag kan lyssna på så hög musik jag vara vill och bara vara, så skönt och så behövligt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej min goa du !!!
    Jaha så är det skoldags snart, det gillar du ju inte, men du får tyvärr glla läget. Men tänk på att även denna termin har ett slut och lite lov och semesterresa har du ju framför dig som väl är eller hur ? Du fixar detta lätt som en liten plätt. Ha det gott nu och mys med vovven så hörs och ses vi.
    Kramar
    Mormor

    2013-08-18 | 08:02:30

Kommentera inlägget här: