Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Utställning Orust

Kategori: Allmänt

Igår var det upp tidigt för att åka på utställning på Orust. Min och Swatch allra första gång att ställa ut. Morgontrötta, nervösa men taggade och glada kom vi fram till ett strålande fint väder. En riktigt bra dag blev det och Swatch fick bra kritik av domaren och slutade 4:a öppenklass med hp och de andra hundarna fick även de bra kritik och placeringar. Roligt var det att ställa och tur hade jag som hade en vän som kunde göra springbiten. Kvällen avslutades med mysig grill hos mormor och morfar på landstället när vi ändå var i närheten.
 
Några bilder från dagen.
Morgontrötta men taggade,
I ringen
 
<3
:)
Kusinen kom förbi en stund
Mot eftermiddag var Swatch rätt trött.

Kommentarer

  • Camilla Krook säger:

    Han är ruskigt fin. Du måste vara väldigt stolt.

    2013-06-02 | 22:10:32
  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Min goa du !!
    Vilka härliga bilder från utställningen, va roligt för dig med kusinbesök också. Man blir glad av att se dig o vovven. Toppen var ju att du kom till oss innan du åkte hem. Det gillar vi verkligen, så mysigt. Men har aldrig sett vovven gå in i bilen så gärna och störtlägga sig på golvet. han var ordentligt trött förstår jag.
    Ha det gott mitt lilla hjärta så ses vi snart igen !
    Kramar
    mormor

    2013-06-03 | 08:07:24

Kommentera inlägget här: