Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Hösten är här

Kategori: Allmänt

Ett tag sedan jag skrev här nu men orken har helt enkelt inte funnits. Istället för massa text om vardagen lägger jag upp lite bilder, lättare så. 




Han vill gärna vara nära, speciellt nu när jag var sjuk. Hjulet är skönt att ligga på tydligen, men är han nöjd så är jag det med.


Promenad på amundön 

Pausar lite på vägen


En helt fantastisk utsikt

I söndags passade vi på att åka ut till amundön, innan det blir för kallt och äckligt. En mysig promenad och en stund vid havet för att tänka. Swatch ger energi på ett sätt som bara han kan <3 


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej min goa söta du !!
    Vilka fina bilder på fina vovven !! Det är alltid lika roligt att se alla fina bilder du lägger ut på er båda. Det behövs ju inte så mycke text, bilderna talar ju för sig själv. Skall bli mysigt att ses ha det gott så länge.
    Kramar
    Mormor

    2013-10-08 | 08:21:29

Kommentera inlägget här: