Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

SOMMARLOV

Kategori: Allmänt

Så var det efterlängtade sommarlovet här, äntligen! Efter den korta stunden i skolan med tårta och säga hej då till våra lärare tog swatch och jag en skön promenad och köpte glass för att fira.
 
Men egentligen tvuvstartade vi med lovet innan. Igår efter en underbar promenad i säve med hundvännerna där swatch fick springa av sig och skita ner sig i leran åkte jag med två klasskompisar till botaniska trädgården och sa hej då till hon som reser bort hela sommaren. Nu tänker jag bara slappa och äta jordgubbar det är ju ändå sommarlov.
 
 
han gillar att vara i skogen
glad sommar

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej älskade goa du !!!
    Så är du nu tjejen med sommarlov, härligt !!! Vilka fina bilder du sänder ut i bloggen. MEN den på dig vill jag ha i min hand !!!! Kommer till dig i kväll, morfar skulle hjälpa din pappa med bilen. Och så skall vi hålla alla tummar att det har regnat färdigt på måndag kväll, eller hur ?
    Var nere i lilla garaget i går, på väggen hängde en påse med kubbspel utan musatugg ! Så det så.
    Det blir inget skolgårdsfirande för Oscar i dag. Så vi blir hemma tills de kommer hem då ringer de och säger till. Det blir skolavslutningstårta. Johan sa att elsa ville inte gå ut o kissa i regnet, gillade inte det.
    Kramar
    Mormor

    2013-06-13 | 08:51:30

Kommentera inlägget här: