Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Tredje året har börjat

Kategori: Allmänt

Sista dagarna med lov är slut och idag började skolan igen. Men nu är det helg igen. Min syster jobbar i helgen vilket ska bli skönt. Just nu sitter vi, hon pysslar, musik är på och vi kan prata ikapp sen vi sågs sist.

I veckan fixades allt det där sista som behövdes bli gjort men också massa tid med swatch. Vi var iväg med 2 hundvänner, 6 hundar och en riktigt bra stund. I skogen kan man släppa det där runtomkring och bara njuta av de lyckliga hundarna.

Idag var en sådan dag jag var extra glad att ha swatch som är den bästa på att få mig på bättre humör och att promenera med honom gjorde att jag kunde rensa huvudet efter dagen i skolan. Kommer bli spännande, eller något att se hur detta år blir. Men student är inte alltför långt till och sen är jag nästan klar.

I veckan hittade jag ett nytt bra ställe att gå på, ett ställe swatch älskar. Han springer som en tok och är lyckan lyser ur ögonen, då går det inte att inte le. Lägger ut lite bilder från promenaden på en glad swatch.

Kommentarer

  • Camilla Krook säger:

    Det ser jättehärligt ut! Var är ni någonstans?

    Svar: Vi är precis i närheten där vi bor :) Helt underbar sträcka att gå!
    Josefine Quist

    2013-08-24 | 07:36:38
  • Anonym säger:

    Hej goa du !!!
    Vilka underbara bilder på vovven !! Va gott att du hittat ett bra ställe att springa på, känner inte igen det du får berätta var det är. Ser så mysigt ut. Hoppas helgen varit bra, det har den varit för mig, alltid gott att ha er här hos oss. Så nu börjar sista året inför studenten, det går undan må du tro. Att se framåt ser långt ut men tittar man i backspegeln har det gått fort.
    Kramar
    Mormor

    2013-08-26 | 08:08:42

Kommentera inlägget här: