Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

back on track

Kategori: Allmänt

så, då var det en och en halv vecka sedan swatch kräktes blod. Han blev piggare ganska fort men det märktes ändå att han inte var helt hundra, en kort promenad och han stensov i några timmar. att han fick mat många gånger per dag älskade han, speciellt det där klägget som han skulle äta. jag gick och blev sjuk samtidigt som swatch så de småpromenader han fick gå fick jag avstå och låta någon annan göra. 
Jag lyckades i alla fall bli frisk till i fredags, till att det var dags flr Stockholm och Nordisk Muskelkonferens, något jag längtat enormt efter. så efter skolan var det hem och vända till tåget, som gick skitsmidigt faktiskt. fredagkvällen på hotellet blev god middag och sedan träffa några vänner innan en tidig kväll. lördagen var det dags för konferensen, träffade måånga både kända och okända människor, superkul! konferensen var intressant, det bästa var Ninnies föreläsning, så inspirerande! kvällen hängde vi ett gott gäng, en superkväll blev det! och söndagen var det dags för workshops som nog var det som gav mest, riktigt intressanta och givande disskutioner blev det. är så tacksam över vilka fina människor jag fick träffa under helgen!
 
idag efter skolan kom jag äntligen ut med swatch igen, även om det var svinkallt är det en skön känsla efteråt, äntligen är vi back on track!

Kommentarer

  • Lars Quist säger:

    Ni är ett fint par Du och Swatch

    2013-03-20 | 21:59:09

Kommentera inlägget här: