Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

tråkiga vardagen

Kategori: Allmänt

För en vecka sen hade vi precis gått en helt underbar promenad i säve, idag sitter jag fortfarande i skolan med arbete, har nu sedan tisdags haft fullt upp med skolarbete, assistansstrul och hinna med swatch. det blir inte alls det jag vill speciellt inte nu när vintern har kommit tillbaka. dagarna får liksom flyta på så gott det går och bloggen får ligga lite nere, det blir ändå bara massa om hur mycketjag har i skolan.
 
Swatch fick i alla fall jobbat lite förra veckan när jag var på möte, beröm av den jag var på möte med fick han som tycker att han bara blir bättre och bättre på att vara med och vara passiv, äntligen! skönt att höra utifrån då man lätt blir hemmablind.
 
aja nu är det dags för mer plugg och när jag kommer hem blir den en rensahjärnanpromenad medd swatchi.

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !!!
    Fy vad jobbigt du har det nu. Undrar om du ställer för höga krav på dig själv mitt hjärta. Man gör så gott man kan och hinner med, mer går ju inte att göra. Men denna årstiden är också tung, mörka dagar som snart blir längre men ändå. Vintern är jobbig det kommer man inte ifrån. Och du har långa dagar med resor ! Jag tycker du är jätteduktig helt otrolig faktiskt. Så var rädd om dig och tagga ner ett steck om det går, förstår att det kan vara svårt.
    Kramar
    Mormor

    2013-01-15 | 09:49:36

Kommentera inlägget här: