Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

säve

Kategori: Allmänt

igår var min sista lovdag och den spenderas på bästa möjliga sätt i skogen med hundvänner. det var en helt underbar skogsväg där swatch och hans vänner kunde springa runt och bara få vara hundar, lycka för själen! swatch var riktigt nöjd efteråt och såklart blir även jag det då. han somnade gott i mias bil när vi avslutade med fika. 
 
idag började min skola igen. ..usch!!!  inget kul att vara tillbaka, 100% direkt räknar de med,  helst ska man suttit hela lovet och pluggat...kom hem till en hund som inte tyckte om att skolan börjat igen, han tycker bättre om när jag är hemma.  nej usch för skolan, längtar till nästa lov!
jaja hade iaf en grym dag igår med swatch! det kan jag leva på länge
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: