Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

MyDog 2013

Kategori: Allmänt

I veckan var jag och swatch på MyDog mässan. Det var 3 riktigt roliga dagar där vi mötte en massa roligt folk! MyDog är verkligen hundhöjdpunkten på året. En hel del bra saker passade även på att bli inhandlade och det är alltidd roligt att shoppa hundsaker. Swatch har skött sig helt super och jag är riktigt stolt över honom, att bara kunna ha med honom utan några problem. Idag är både swatch och jag rätt trött så det är en lugn slappe och mysdag idag.
 

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !!!
    Va kul att du är nöjd med My dog mässan, hörde av mamma att du handlat lite bra grejor. Det gäller att passa på, eller hur.
    Men nu börjar allvaret igen, och inget lov i sikte förrän vecka sju, det blir tufft. Men det fixar du natruligtvis som alltid.
    Ha det gott min goa
    Kramar
    Mormor

    2013-01-07 | 10:51:00

Kommentera inlägget här: