Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

glädjen över att få hjälpa till

Kategori: Allmänt

blir så himla glad över glädjen swtach har över att hjälpa till! Hur man ser hur han verkligen vill och försöker hitta sätt att lösa problem. vi har haft en paus nu med permon som var borta sedna har jag varit på ågrenska och tror att det var helt toppen, jag fick ladda upp med lite ny energi och swatch fick vila från mig. nu ikväll har han följt mig och kommer och hjälper till med saker vi inte ens tränat in, saker han ser en liknelse och ser attt han kan göra, det gör mig verkligen glad!
 
spel är bra när jag inte kan komma ut, han får "hjärngympa" fast inomhus
 
har verkligen kunnat ladda energi denna helgen!
 
 

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Min goa du !!!
    Härligt att du fått ladda upp alla din batterier och att du haft kul. Det är du värd min goa snart artonåring. ha en go vecka innan du blir myndig och efter det blir det som vanligt tror jag. man brukar inte känna nåt speciellt men man tänker. Kramar
    Mormor

    2013-01-21 | 11:34:50

Kommentera inlägget här: