Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

åsa och nästan frysa ihjäl

Kategori: Allmänt

Efter haft en toppenkväll i fredags var det upp tidigt igår morse för att åka till Åsa naturreservat för att träffa Linda och Shiva. Jättelänge sedan vi sågs så det var kul men det var så himla sjukt kallt så efter halva rundan som ändå inte var så lång ville man helst av allt bara flyga hem! Inte förrän långt senare på kvällen började jag tina upp, shit vad kallt det var!!! 
 
Idag kommer snart släkten för släktkalas för fira min 18 års dag så med bredvidgång av ny ass gick swatch och jag ut och gjorde uppletningsruta för att han skulle få bli av med lite energi innan kalaset. 
 
nu är det dags att börja förbereda. 

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !!!
    Tur att du hann ttina upp innan alla kom för att fira dig. Tänk om det stått en isstod i hallen full av rimfrost i näsa och håret och mött oss . Men nu stod en ljuvlig artonåring som var upptinas och tog emot oss. Va fin du var ! Vovven var i sitt esse också varje gång det ringde på dörren, för att sen bli kolugn. Ett mycket trevligt kalas med god mat och prinsesstårta till kaffet. Nu såg jag ju inte vad du fick av alla men förstår att du blev rejält uppvaktad, precis som det ska vara. Det var roligt att få träffa din första assistent med familj, han var så söt den lille gossen.
    Hoppas du vilat och sovit sött nu inför skoldagen.
    Kramar
    Mormor

    2013-01-28 | 09:44:12

Kommentera inlägget här: