Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

ett tag sedan

Kategori: Allmänt

ett tag sedan jag skrev nu. allt flyter liksom på, mycket händer i skolan och med swatch händer det vanliga så är egentligen inte något speciellt att skriva.
oktober är nu här, regnet som tillhör också! däremot har ju oktober hållt på sedan typ juni känns det som men ändå. Ibland är det i alla fall mysiga höstdagar som man får passa på att njuta utav!
idag hade jag en  superbra promenad/träning. gick ut med superdåligt humör men kom hem glad och nöjd, alltid lika trevligt när det blir så! han är den bästa på att få mig på bra humör! <3
 
nu längtar jag mest till denna helgen både för att slippa skolan och en massa roliga saker planerade, jag och swatch kommer få en supermysig helg!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !
    Håller med om att det kunde varit bättre väder. Bra att vovven kan få dig på gott humör han vet vad han gör.
    helgen blir ju super för dig. Julia träff har jag förstått. Vi hörs om helgen och ev mat när jag kommer hem igen. Ha det gott så länge mona goingar.
    kram
    Mormor

    2012-10-03 | 08:36:03
  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hallå goa du !!!
    Klart du längtar till helgen, nattmangling med goa komisar. Julia träff på lördagen, mormor middag på söndagen. Kan det bli bättre ???
    Tror inte det. Regn o blåst det skiter vi i nu skall vi njuta !! Eller hur ?
    Ses min goa !!!
    Kramar
    Mormor

    2012-10-05 | 19:24:33

Kommentera inlägget här: