Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

underbara dag

Kategori: Allmänt

har haft en helg ensam hemma så massa swatchtid har det blivit, mysigt! idag har det varit underbart väder ute så imorse blev en riktig långtur på närmare två timmar och nyss en tur till mormor och morfar. en dag som har fyllt på energin!
swatch har varit en riktig myshund de senaste dagarna, han har kommit och lagt huvudet i knät och bara stått där, jättelänge, något av det bästa jag vet

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej min goa !!
    Vilken myshelg för er, men det blev det ju för mig också. Fick ju mysbesök till lite tilltugg !!
    Detta gör vi om snart. Någon gillar ju att ligga under mitt bord jämte mig också, mysigt
    Kram
    mormor

    2012-11-19 | 08:31:02
  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Hoppas detta går fram, det jag skev i morse funkade inte.
    Va gott med en mysdag, och mysigt blev det ju när du kom med vovven och hade mys med mig. Va gott när han låg under bordet och myste vid mina fötter. Det får snart göra om, lit kakmys o så ! Ha en go vecka nu,
    kramar
    mormor

    2012-11-19 | 18:31:26

Kommentera inlägget här: