Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

plugg

Kategori: Allmänt

denna veckan har nog mina lärare sluta konversera med varandra, hoppas det i alla fall för annars vill de oss något ont med mening.. har typ 5 inlämningar, en redovisning + vanliga läxor.. så min största tid spenderas framför denna dator... skönt att halva veckan har gått och snart helg, jag ska bort så swatch får ledigt och bara mysa med mina föräldrar. Är som vanligt glad att swatch tvingar ut mig så får jag lite pluggpauser, hade nog blivit halvt galen om plugget var allt jag gjorde..
 
hade god lust att krypa ner bredvid honom häromdagen!
 
längtar tillbaka till sommaren när jag ser denna bild!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !
    Vilken vecka för dig tvi ! men helgen väntar på dig med goa vänner och ingen läxa.
    Vad glad jag blev att se dig genom fönstret, måste ju bara säga hej.
    Filmen var kanon mycket aktion. i kväll skall jag ut med mina gamla skolkamrater från sjunde klass, det du. Vi är inte så många men jättekul.
    Ha det gott mitt hjärta
    Kramar
    Mormor

    2012-11-22 | 16:18:16

Kommentera inlägget här: