Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

ingen skola

Kategori: Allmänt

swatch låg under mina fotplattor hela morgon och sov medan jag kunde kolla tv, en skön morgon med andra ord!
 
idag hade jag tur, alla mina lektioner blev inställda så det blev ingen skola, kunde nog inte komma mer lägligt just nu.
idag är det även fint väder (kors i taket) så jag och swatch tog efter en lååång chillmorgon en underbar promenad till hans favvoställe för att springa av sig, träna och uppletande. har med andra ord en trött och nöjd hund nu.
 
 

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Va mysigt ni haft det, det är ni väl värda, bara njut. I kväll kommer vi och äter mat med er. skall bli jätte mysigt
    Kramar
    Mormor

    2012-12-01 | 14:20:44

Kommentera inlägget här: