Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

fundersam och tacksam

Kategori: Allmänt

är lite fundersam just nu, det kretsar många tankar.. har mycket som jag vill skriva ner, men finner inga ord. har haft en del tid att "inte göra något" det senaste och då blir det funderingar. Senast igår tror jag att det var funderade jag över hur tacksam jag är över swatch, över hur han får mig att göra saker. Igår var det regnigt kallt, mörkt och sånt väder man kryper ner under en filt och kollar på någon amerikansk film, istället fick jag ta på alla kläder och gå ut på promenad och faktiskt, det var hur skönt som helst! Ett litet exempel som för många låter litet och löjligt men alla småsaker gör sitt!
 
idag när jag kollade på solsidan som alla andra blev jag avbruten av att jag hade en hund i knät som gav mig världens puss. Där stod han ett tag, jag nådde honom för att klappa och han kunde bara stå där, sådana stunder stannar allt och allt känns bara toppen!
 
Skulle nog kunna sitta här i timmar och skriva om hur mycket jag älskar min hund och hur mycket han betyder men det blir lite klyshigt så det får räcka där med att skriva att Swatch är mitt allt och jag är så tacksam över att jag har honom!

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !
    Man blir så glad när man hör dig prata om dig och vovven. Men så är han jätte ljuvlig också. Till och med en gammal mormor älskar den stora goa kelgrisen.
    Kramar
    Mormor

    2012-11-05 | 10:19:19

Kommentera inlägget här: