Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

fullt ös, medvetslös

Kategori: Allmänt

har haft mycket annat det senaste därav blir det sällan inlägg, o de som blir är kanske inte så roliga heller..
i lördags hade vi en mysig dag i skogen, här hemma faktiskt. jag gav mig *** på att komma in i skogen som ligger precis vid oss så in i leran blev det. första försöket gick väl sådär, blev bomstopp men andra kom jag en bit in så jag kunde låta swatch gå runt i lina i alla fall. några uppletande gjorde vi också, riktigt uppskattat av en lycklig swatch! efter att ha sprungit runt i leran var han nöjd (och svart) och då även blir jag nöjd och glad.
fullt upp är det annars, därför blir det inte så många inlägg, inte heller så innehållsrika..

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Synd att man inte fick se bilden på en svart vovve, men det går väl fler tåg.
    Va tuff du är som ger dig på sådana skogsgrejor, du är inte rädd du.
    Var roligt att träffa er i söndags !!!
    kramar
    Mormor

    2012-11-13 | 09:58:01

Kommentera inlägget här: