Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

det ständgia samvetet

Kategori: Allmänt

är så trött på detta ständiga dåliga samvete, samvete för swatch, jag önskar  sååå att jag hade mer tid och ork till honom, önskar att jag hade kunnat gå en sån där idiotlång skogsrunda när det spöregnar så där härligt! önskar att jag hade kunnat åka iväg typ varje dag så han får träffa sina kompisar och ha kul o träna, önskar så mycket. har samvete för alla mina underbara vänner, de som jag önskar jag kunde träffa mycket oftare, min släkt och familj, skulle vilja hinna och orka träffa och umgås oftare med, samvete för att jag inte tar vara på tiden, så som man ska göra. som sagt hatar detta ständigt dåliga samvete!
just nu vill jag mest bara gå i ide, fram till sommaren, till värmen, till ledigheten.
 
i helgen ska jag som sagt åka bort, träffa härliga vänner, se en bra bio och bara vara! något som jag har längtat efter, måste bara bli klar med skolarbetet...

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej goa du !!
    Du får absolut inte ha dåligt samvete för något ! Du är kanonfin både mes Wartch vovven och alla andra. Tänk på att du går på gymnasiet i Göteborg ocg reser varje dag. Bara det är tröttsamt. Den mörka årsiden är tröttsam har alltid varit det. Min goa du du är så duktig och energisk somjag ser det är du ju jätteduktig
    Även jag har dåligt samvete för att inte hinna med att höra av mig till gamla vänner, besöka dem m m . Men det är bara så, rätt som det är kommer vi ikapp igen.
    Men julbord gillar du godsakerna av, ta ut det av livet också.
    Många varma kramar i regnrusket från Apelvik
    Mormor

    2012-11-26 | 08:22:20

Kommentera inlägget här: