Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

alla blickar

Kategori: servicehund

har varit nere i stan på torget idag, bara en kortis det är inte direkt favoriten att gå runt där så gick till kungsmässan och åt lunch med mamma och swatch. swatch verkade tycka om att gå dit och kände igen sig direkt. man märker att vi varit där några gånger eftersom vissa som jobbar där känner igen oss. och oj vad många som är nyfikna och stirrar och säger kommentarer som de inte tror att jag ska höra. kände igen vissa, någon från varla kom fram och pratade en snabbis. lite kul att visa upp honom.

däremot något jag irriterade mig på var när någon hälsar på honom utan och fråga och när jag förklarar att man inte ska hälsa på honom när han "jobbar" och får spydiga kommentarer till svars.

en bra dag blev det och swatch blev trött och nöjd av det. fick samtidigt umgås med min kära mamma så det har varit en riktigt bra dag. tack mamma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: