Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

hjälpande tassen

Kategori: Maj 2009

istället för bara ha den hjälpande handen så har jag också den hjälpande tassen. swatch tycker om att sova men inte alltid att bli väckt, konstigt ;) enda gången han verkligen gillar att bli väckt i princip förutom om det gäller mat, (jag har en matgalen hund!) är när jag behöver hjälp. han låg och stensov i hallen imorse, ville inte ens lyfta på huvudet när jag kom för att säga god morgon :P sen när han hörde att jag tappade något på mitt rum och ropade lite tyst på honom kom han lyckligt springande, tog upp det jag tappat och satt sig brevid för mys :) det var en bra början på min dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: