Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

första veckan slut, nästan iaf

Kategori: Maj 2009

idag är första veckan slut för min del iaf. har inte skola på fredagar då jag tagit bort kurser som just infaller på fredagar så jag har inga lektioner förutom ibland.. ;) har redan skickat in två inlämningar på tre dagar, inte stora men ändå.. ingen lugn vecka kan man kalla det, det känns som om det var läängesen vi hade lov.. har fått tillbaka lite resultat från det vi gjorde precis innan lovet och det var bra så nu är jag taggat på våren!

snart är det helg och jag taggar ;) en rolig helg hoppas jag det blir :) swatch kommer jag ha mycket tid för vilket känns toppen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: