Fragrances SWATCH

En blogg som i huvudsak handlar om livet med assistanshunden Swatch men också om vardagen med SMA. En blogg med glädje, frustation, ilska, lycka och allt däremellan.

Nyfrissad..

Kategori: Maj 2009

..är swatch idag. han var hos trimtanten och fick bortklippt den långa pälsen. stor skillnad blir det, speciellt på tassarna då man ser att han har tår nu, det gjorde man inte innan. är dock inte helt nöjd, rätt ojämnt har hon klippt men men, bättre än innan iaf.
Annars har det inte hänt så mycket, vi var på landet i helgen, riktigt mysigt!!
denna veckan har jag en sån jobbig vecka med låååånga dagar och speciellt tiiiidiga mornar då jag nu gått upp innan 6 på igår och idag och ska upp kl 6 imorn och på torsdag + att jag har skola på fredag också, långa dagar då jag är hemma mellan halv 4-6 så bliri nte mkt tid och ork till swatch efter som vi ska lyckas göra ett projekt på bara en vecka, suck!! snart är det lov iaf!
swatch har varit med mig mycket nu och legat brevid när jag pluggar eller liknande, lämnar bara när han ska ut på promenad eller jag åker till skolan, så skönt att ha min lilla trygghet brevid mig hela tiden <3

Kommentarer

  • Vivi-ann Niklasson säger:

    Hej gullegoa !!

    Vilken vecka du har, men vovven har ju blivit snygg nu kan han stila sig för tjejvovvarna det du.

    Hoppas att inte veckan kör slut på dig så du har lite tid för nöje till helgen,

    Kramar

    Mormor


Kommentera inlägget här: